O nas

Biuro i oryginalne wnętrza to istotna część wizerunku firmy, decydująca o biznesowym sukcesie.

Na początku naszej drogi biznesowej sami stanęliśmy przed takim wyzwaniem. Sprostaliśmy.

To był impuls do powołania grupy doradców i wejścia na rynek fit-out. Tak powstała firma CREART.

W naszych relacjach z partnerami jesteśmy zwolennikami precyzyjnego planowania.

Dobrze zdefiniowane harmonogramy prac, budżet i koordynacja to elementy pozwalające uniknąć niespodzianek finansowych i czasowych.

Kiedy jednak przychodzi nam mierzyć się z problemami zawsze jesteśmy gotowi reagować elastycznie, mając przed sobą główne zadanie – zrealizowanie celu.

Dostosowujemy odpowiednie technologie do konkretnych pro-jektów i życzeń klienta.

Działamy niestandardowo, podpowiadamy własne rozwiązania, reagujemy na zmieniające się potrzeby klientów.

Tworzymy powierzchnie biurowe, użyteczności publicznej, restauracje, centra cooworkingowe, hole recepcyjne i szkoły.

W pracy czujemy się świetnie zarówno w nowych budynkach, jaki i tych nadzorowanych przez konserwatora zabytków. Mierzymy się z ambitnymi wyzwaniami tam, gdzie innym brakuje pomysłu.

Nasze atuty, doświadczenie i elastyczność sprawiły, że współpracujemy z renomowanymi, międzynarodowymi firmami i instytucjami. Klienci do nas wracają.

Misja

Misją CREART jest dostarczanie swoim klientom najlepszych rozwiązań projektowych i wykonawczych poprzez efektywną komunikację z klientami, dobór najlepszych technologii, doskonalenie procesów wykonawczych.

Realizację tych celów opieramy na nieustannym zdobywaniu wiedzy, uzyskiwaniu satysfakcjonujących naszych klientów rozwiązań, zdobywaniu nowych doświadczeń.

Z roku na rok budujemy wartość naszej firmy stając się partnerami dla renomowanych firm i instytucji na polskim rynku.

Dostarczamy naszym klientom najlepsze jakościowo rozwiązania, realizowane w oczekiwanych przez nich terminach i zapewniając optymalne koszty.

Realizację naszej misji opieramy na nieustannym zdobywaniu wiedzy, dążeniu do efektywnej komunikacji z naszymi partnerami i usprawnianiu procesów realizacji zadań.

HISTORIA

CREART został powołany do życia w 2001 r.

Prace budowlane były pierwszym polem, na którym służyliśmy klientom swoimi umiejętnościami.

Nasi klienci poszukując partnera, który potrafiłby zaplanować i zrealizować pełny zakres prac, podsunęli nam koncepcję poszerzenia oferowanych usług o projektowanie i wykonawstwo w tych obszarach. Ta zmiana pozwoliła uzyskać obu stronom wymierne korzyści finansowe i czasowe.
Przez ostatnie lata nawiązaliśmy ścisłą współpracę z wykonawcami gwarantującymi wysoki standard prac, właściwą jakość oraz konkurencyjne ceny.
Dziś, dzięki wieloletnim już doświadczeniom, podejmujemy się realizacji projektów o różnej skali trudności, zawsze chętnie mierząc się z ambitnymi wyzwaniami.

kariera

Poszukujemy pracowników na stanowisku:

Asystentka/asystent
Kierownika projektu

Forma zatrudnienia:

Część etatu/pełny etat

Wynagrodzenie:

Zależne od doświadczenia, trybu pracy – do uzgodnienia.

Wymagane dokumenty:

List przewodni,
CV ze zdjęciem

Zgłoszenia prosimy kierować na

adres e-mail:

praca@creart.pl

ZADANIA:

  • w pierwszym okresie pracy pomoc w opracowaniu kosztorysów, a w dłuższej perspektywie samodzielne przygotowywanie kosztorysów;
  • wyszukiwanie, sprawdzanie dostawców materiałów, technologii, usług;
  • opracowywanie dokumentacji projektowej wg. wzoru;
  • asysta w trakcie realizacji projektów;
  • pomoc w prowadzeniu i dokumentowaniu korespondencji;
  • prowadzenie spraw administracyjnych związanych z prowadzonymi projektami (kontakty z partnerami, korespondencja, kontakty z dostawcami i wykonawcami, itd.).

WYMAGANIA:

  • biegła znajomość arkusza excel;
  • kreatywność;
  • umiejętność efektywnej pracy w warunkach stresu;
  • komunikatywność i efektywna praca w zespole;
  • znajomość programów projektowych będzie atutem.

OFEROWANE WARUNKI:

  • komputer;
  • udział w szkoleniach;
  • udział w imprezach branżowych;
  • praca w zgranym zespole;
  • czas i tryb pracy do uzgodnienia.